Big City Shopping 1 | Londen


Welkom bij mijn nieuwe serie 'Big City Shopping'! Ik start deze serie en hier laat ik jullie zien wat ik gekocht heb in grote steden. Vandaag is Londen aan de beurt omdat ik hier met een vriendin op vakantie ben geweest! Misschien dat ik de volgende keer wel Shanghai kan laten zien aangezien ik deze vakantie ook nog naar China ga. Voor nu hoop ik dat jullie deze video leuk vinden! Ga naar 11:20 om de mode items te zien die ik gekocht heb. Hiervoor laat ik andere aankopen zien zoals fotos, boeken en zeep. Enjoy! Xox Anne

2 opmerkingen:

  1. super leuk zo'n filmpje! En nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig naar het filmpje op de usb hahaha :)
    ik had trouwens een vraag; hoe heb je die instagram slideshow op je blog gezet?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy, thank you so much!